Jobb, jobb jobb...


Nu ska jag gå och hämta Thea på dagis, sedan blir det hem för att gosa, leka och umgås tills kvällen faller. För sedan måste jag jobba. Extremt trist att jag måste jobba fredag, lördag, söndag... Dom dagarna jag ska ha Thea... =(
Men jag börjar ju ganska sent, så jag hinner vara med henne några timmar, äta middag, och natta henne om hon inte är extremt kvälls pigg någon kväll.. =)
Onsdag, Torsdag veckan som kommer, får jag lite mer tid med henne.
Såhär kan livet vara ibland... bara att bita ihop. tiden går fort.
Fast jag älskar att jobba natt... =) så det är något som är bra i alla fall. Trivs super bra på natten, det enda är väl då att det blir lite struligt när jag har Thea. Men hittils har jag lyckats lösa det ganska bra.

har varit så mycket nu också, så jag har inte ens hunnit med att städa här hemma.. Från att städa varje dag, till att inte ha städat på snart en vecka... nja lite små plock har jag väl gjort, men inte mer än så... Börjar få panik.. Måste städa och tvätta. Det måste jagockså försöka få in i schemat mitt... hehe. Blir lugnare i mars hoppas jag..

Ikväll ska vi äta något riktigt gott... men vet inte vad ännu. Vill ha en riktig fredags middag. Måste klura lite på vad det kan bli för något. hmm hmm.


Mot dagis... och Mot trollungen!!!! My Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0