Jag är ju knäppis...


Efter jobbet och efter mötet så blev klockan 10 innan jag lyckades komma hem, och då var jag ju verkligen inte trött längre, så jag fick lov att ta en sömntablett för att lyckas så sömn så jag orkar jobba inatt..
Men väl i sängen så brann smsen på telefonen och det blev ganska knasigt.. Trodde jag hade drömt att jag legat och smsat men det hade jag visst inte.

Börjar spåra lite när jag skickar en förvirrad gubbe

- haha varför förvirrad gubbe?
Jag - För han är jag just nu. Förvirrande gubbe. och jag tror jag fått fel telefon för den här är knäpp
- haha okej, dom har säkert lurat dig flip, typiskt mobil folk att hålla på och strula och luras ;)
Jag - Jag hade min mobil nyss när ja la mig men det här är någon dum designad fantasy grej
- okej dax att sova flip, fattar inte vad du skriver eller vill säger riktigt.
Jag - Ja nog dags nu för det går inte riktigt som det ska längre. Sömn tabletterna har tagit över. Bye. Lucky day

VAD SNACKADE JAG OM...

Kommer ihåg hur jag låg och höll i mobilen, men det var typ ingen mobil, eller jo men den var formad som en banan, och siffrorna gled omkring så jag hade jätte svårt att skriva sms. och ibland var det två telefoner.
Kände mig enormt dum när jag vaknade och insåg att det inte var någon dröm det jag skrev. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0