Alla Hjärtans dag!!! Snart här...


Jag älskar kärlek och romantik... Så att Alla Hjärtans dag är min favorit dag på hela året är inte direkt något konstigt... I år kommer jag ha bästa Alla Hjärtans Dag någonsin, eller hittils. Finns ingen som kan göra mig besviken i år, finns ingen som kan förstöra denna dag för mig i år.
Sedan att jag någon dag träffar någon som sätter denna dag lika högt som mig vore ju fantastiskt, eller i alla fall någon som kan låtsas för min skull.. :p

Ni singlar som pratar om att denna dag är alla singlars helvetesdag... Varför tycker ni så? Varför skulle det vara det för?
Alla hjärtans dag för mig är kärlek. Finns så otroligt många olika typer av kärlek. Kärlek till sin partner, kärlek till sitt barn, kärlek till sina vänner, kärlek till livet...
Det är ingen helvetesdag... Den är det du gör den till.

Du är stark
Du är vacker
Du är smart
Du är underbar
Du är älskad



Va lycklig denna dag... =)
Sitt inte och må dålig över att du kanske inte har någon.. Har du ingen nu, så är det inte meningen att du ska ha någon nu, det kommer något bra snart, detta är ditt öde!!!
Det enda du kan göra, är att vara lycklig och glad. Be Strong...

Make love, feel love, be love!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad FINT skrivet hjärtat!!! Jag har en gång i tiden tillhört gruppen som hatar denna dag men som sagt, finns ju SÅ mkt man kan fira!!

Kärlek till dig min vän :)

2010-02-12 @ 01:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0