2010-02-02


Har kännt mig riktigt duktig idag.. Orkade med att köra två av mina naglar till.. så nu är det bara tre kvar sedan har jag alla 10 i samma färg.. hehe. Ganska seg på det där med mina egna naglar på sista tiden.
Sedan har jag äntligen tagit mig ner till källaren med julsakerna som har stått här uppe i lådor typ en månad snart.

och så har jag borrat upp Theas hylla ovanför sängen.. Känner mig såååå duktig så.
Tror det var förta gången jag borrade med en maskin. Var inte så svårt som jag trodde faktiskt.
Vilken tur att man klarar av att göra sådana saker själv.. =)



Nu ska jag bara hitta en ny lampa till henne som ska upp. Får ge mig ut och leta.
Sedan ska jag köpa några fina fotoramar att ha i Thea´s lilla hylla, för nu är den så tom och tråkig.
Blir nog bra när det blir helt klart.. =)

Nu blir det lite sömn, för imorgon ska vi upp till dagis, sedan raka vägen in till skolan, kan ju ta några timmar, sedan blir det hem till sängen igen, för jag jobbar natt imorgon.

Natti Natti mina kära vänner!!


.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så duktig gumman, det blev jättefint. Kram mamma

2010-02-02 @ 22:29:45
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0