Helgens slut.


Ännu en helg har gått. Har jobbat fredag och lördag så det har inte hunnits med så mycket.
Några julklappar har jag dock hunnit med att handla, och så har jag börjar lära känna min nya mobil, den var kanske inte så tokig som jag trodde =) , ganska kul är den faktiskt.. :D

Idag har vi äntligen fått över tv:n, så skönt.

Så har det även hunnits med lite lussande. Jag mamma och Gittan åkte upp till natt tjejerna som skulle jobba för att lussa lite för dom. Så nu har man gjort några trötta själar lite pigga och glada.. =)

Nu är det dags för mig att krypa ner i ett varmt skönt bad med min älskling!!

Imorgon är det skola, och efter det ska jag bränna med bilen in till danderyd för att hälsa på en underbart söt liten Nick som äntligen har kommit till världen..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0