Måndag hela veckan!


Fortfarande sjukling =( , nu har det börjat göra grymt ont i halsen och när jag hostar så låter det inte så trevligt kan jag säga.
Vi har i alla fall tagit oss till banken och öppnat vårat konto :D
och så har vi handlat mat, men jag längtar grymt mycket till frukosten för då blir det amerikanska pannkakor med jordgubbar, banan och sirap.. :D Ska bli så himmla gott, ska man gå och sova direkt kanske så det blir morgon fortare? hehe





Ville inte ta på mig dom tråkiga mjukisbyxorna igen, så jag drog på mig min nya skorta och mina nya örhängen =) , och även lite smink så idag har jag inte skrämt livet ur folk jag träffat i alla fall, har ju sett helt fucking jäkla förstörd ut.  Hatar att vara sjuk!!!

Kontigt nog, men jag Claire och Jossan var ute förra helgen, vi alla tre är sjuka nu. Hel skumt.



Nu ska jag gå och Kyssa min älsklig som står i köket och gör vårat kvällsmål. Vilken tur jag har som har en pojkvän med ett extremt bra immunförsvar, för han har inte blivit mer sjuk än att han hade lite ont i halsen igår.
Det är rätt bra.. =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag mår också katastrof. Snor fan som fyller varenda kanal i skallen och irriterande jävla hosta.. Kan du ha smittat på distans tro?? :P

2010-08-17 @ 08:41:09
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0