Obehagligt

Satt och lyssnade på lite musik och sjöng med. Helt plötsligt fick jag nästan panik ångest, tog djupa andetag och började gråta, då kom en bild upp i huvudet av min farfar och jag lyckades inte sluta tänka på honom.
Har inte tänkt på farfar på väldigt länge nu, och ikväll kom det så obehagligt
Blev tvungen att veta när farfar dog så jag ringde pappa.

Farfar dog den 14 oktober 2005.
Den 14 oktober, det är imorgon.

Hur kommer det sig att jag fick just denna känslan just ikväll, då det bara är några timmar från det att farfar dog för 4 år sedan... Känns helt sjukt, men är endå glad att han kom på mina tankar, då han inte har gjort det på väldigt länge..

Jag saknar dig så Farfar!!!!!  Önskar att du vore här.. Önskar att du hade fått se min dotter.. Önskar att du hade fått se vad stor jag blivit.
Att du hade varit med på min 18-års dag, Min 20-års dag, att jag hade kunnat berätta för dig när jag tog mitt körkort.
Tänk om du hade varit här!!!!!!

Saknar och Älskar dig för alltid Farfar!!!!!

.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Han hade älskat Thea, förmodligen hade han "kidnappat" henne för att få sällskap på sina långa promenader! & jag slår vad om att han är stolt över dig Krickelina. Han satt säkert där i baksätet när du körde upp och höll tummarna för dig! ;)

2009-10-18 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0