Träningen


Min Hälsoanalys slutade såhär.

21 årig Kvinna
171 cm lång
57.8 Kg
19.8 BMI
21.6 % Fett


Vikt jag ska väga: 60.4 Kg

Snitt i steg per dag ca 9000 steg

Ska gå MINST 5000 Steg per dag till en början, sedan ska det ökas smått, får inte ta i för mycket på en gång för benhinnorna och sådant måste vänja sig, annars får man ont.

Jag slutade på underviktig hur hände det undrar jag.
Jag har alltid vägt 55 Kg, men det var tydligen för lite, så 60 kg ska jag väga, det tyckte jag lät sådär faktiskt.
men men, är tydligen inte hälsosam just nu.
Sedan måste jag äta enligt handmodellen.
En handflata protein (fisk, kött mm)
En handflata kolhydrater (potatis, pasta mm)
Två handflator Grukt och grönt

Varje måltid, fyra gånger om dagen. Får se hur jag kommer klara det, och lunchen som jag alltid hoppas över får jag fom nu aldrig strunta i. Lunchen skall ätas varje dag, och alla matintag under ungefär samma tider.
Träning minst 3 gånger i veckan

Blev ingen träning idag, men 10000 steg får jag nöja mig med, så tar vi träningen imorgon.
En sväng förbo solariet kommer det även bli, för nu är jag sjuuukt blek.
-----------------------------------------------------------

Någon undrade också varför jag skulle boka tid hos sjukan. Denna någon vill jag veta.. VEM ÄR DU?? nej jag skoja bara, =),  det är en hemlis... Det är absolut inget som är fel, inget allvarlig för fem öre. Så ingen behöver oroa sig ;)
Kommer berätta för alla i sinom tid. När jag vet vad som kommer hända också, det är  inget specielt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0