Spanien 2004


Spanien semestern 2004 var helt underbar. Kollade nyss på bilderna från den resan. Shit vad skoj vi hade då.
Jag och min dåvarande kompis Jeanette (vi umgås aldrig längre) bilade ner till Spanien med mina föräldrar.
När vi kom ner så ringde jag min kompis David för att möta upp honom och robert på krogen. Vi umgicks med dom det större delen av våran tid där nere.
Bla så åkte vi till Tarifa, Jag Jeanette, David, Robert och deras kompis, kommer inte ihåg vad han heter.
Vi filmade hela resan, blev en sjuk rolig film, men fick tyvärr aldrig någon kopia, det var trist.
Men gud vad kul vi hade.
Vi pratade om att göra en åter resa för några år sedan, men blev aldrig av. Hade varit skoj

  
  
  
  

Vackra Tarifa.

.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Även om vi inte umgås längre så har hon uppmärksammat att du har en blogg & blev väldigt förvånad över detta inlägg. Kul hade vi verkligen. Bråkade på Kaz så sent som i höstas för att jag ville ha åtminstone en kopia av filmen!

Bamsekramar från Madrid

2009-04-01 @ 21:38:20
URL: http://jeanetteenmadrid.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Min kommentar verkar inte ha kommit fram så jag försöker igen. Även om vi inte umgås längre har jag uppmärksammat din blogg. Ja, kul hade vi verkligen. Du har ju i alla fall bilderna.Vad jag skrattade när jag såg dem. Min hårddisk kraschade så jag har inga alls. Tyvärr, för det var en riktigt bra resa. Vi skulle ha köpt de där mössorna, de hade nog Thea gillat! Bråkade på Kaz så sent som i höstas på att han skulle skicka filmen, men det gick inge bra!

Bamsekramar från Madrid

2009-04-01 @ 21:43:48
URL: http://jeanetteenmadrid.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Min kommentar verkar inte ha kommit fram så jag försöker igen. Även om vi inte umgås längre har jag uppmärksammat din blogg. Ja, kul hade vi verkligen. Du har ju i alla fall bilderna.Vad jag skrattade när jag såg dem. Min hårddisk kraschade så jag har inga alls. Tyvärr, för det var en riktigt bra resa. Vi skulle ha köpt de där mössorna, de hade nog Thea gillat! Bråkade på Kaz så sent som i höstas på att han skulle skicka filmen, men det gick inge bra!

Bamsekramar från Madrid

2009-04-01 @ 21:45:34
URL: http://jeanetteenmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0