Snö underbara snö


Tänk att den kom igen, så fint även om det vore skönt med vår så att sommaren kan komma snart.
Fick en galen tanke när jag tittade ut på de vackra snön.
En vacker halvnaken bild mitt i vinter snön, hur vackert vore inte det...:D
Men innan jag tar nya bilder bör jag träna till kroppen lite extra och en ny lite hår färgning, kan ju inte se ok ut, det måste ju vara perfekt..;)

Det dåliga med iden är väl att jag förmodligen kommer bli väldigt väldigt sjuk. Men det skulle ju bli så fint.
Får se hur länge snön ligger kvar, så får jag tänka på saken. Måste ju få tag i min fotograf då också.

Första fotningen blev jag jätte besviken över, var inte riktigt redo och alla 200 bilder blev skit, tom den som var med i tidningen avskyr jag, så dom får ni inte se. Andra fotningen har jag inte bilderna av, fortfarande. Måste fixa dom någon dag.
Finns en som ligger uppe på  "min fotografs" hemsida, men kan inte ta den därifrån.


  
Bilderna är från innan jag blev gravid, så 2007 måste dom vara ifrån.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0