Sex Party


Ikväll ska jag på Anna´s Sexparty...:D ska bli skoj, men glömde ju en sjukt viktigt sak.. MELODIFESTIVALEN!!!!!!
Hur kunde jag glöma det, de var Linda som sa det till mig idag att finalen var ikväll, hade verkligen helt glömt bort det. why man?!?!
Får se hur jag ska lösa det. Får köra video samtal med någon som tittar kanske eller nått..
Och i värsta fall så får jag betala för att få tv till mobilen. Eller springa hem till någon som bor nära där vi ska vara och i alla fall kolla slutet, och sedan springa tillbaka igen. haha..
Får lösa det där på något sätt...
Tycker det är orutinerat av dig Anna att sätta festen på Melodifestivalens dag. Dåligt av dig ;)
Förutom att jag kommer missa melodi så kommer det säkert vara super trevligt och skojigt. Skulle behöva något nytt i byrålådan. hahaha.

Har städat och städat nu på förmiddagen, skurat alla golven och så , så nu är det så fint. Försöker fundera ut hur matbordet ska stå också, ändrade plats nu men vet inte vilket som är bäst. Men det känns ganska bra att sitta här när det står som det gör just nu i alla fall, det är ju ett gott tecken, inte sant...

Nu får jag lov att dra på mig lite mer anständiga kläder och promenera ner till systemet för en vinare, bra om jag rör lite på med också för jag ska gå med en stegräknare nu för att dom ska se hur mycket jag rör på mig på onsdag när jag kommer till itrim.
Igår fick jag inte på mig räknaren försen efter lunch så jag kommer bara upp i 4349 steg. Sjuk dåligt, men skulle haft mer om jag hade den från början.
Får se vart vi hamnar idag
Men jag får inte gå mer än vanligt för om jag ligger i snitt 10 000 steg om dagen så vill dom ju öka till kanske 15 000, det vore inge bra. haha.


Cya..... Adios!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0