Min Skärgård...


Jag älskar foton, jag älskar att fota och jag älskar att kolla på foton. Så jag går ofta igenom fotona jag har på datorn, men kan ju inte gå igenom alla samma dag. Det är ju några stycken. hehe.
Men nu jag har lyckats kolla sommar bilder från i sommras, det var nog ganska dumt tror jag, för nu bara längar jag till sommaren, sjukt mycket.
Har inte tänkt så mycket på det innan, rätt ok med att vädret är som det är, även om det skulle vara skönt att gå barfota i kjol.
Men att få sätta sig i båten igen och bara gasa rätt ut i sommar värmen, fy vad jag längar nu.
Att få sitta på en lugn varm mysig Ö någonstans och bara njuta. Att sitta på en Ö med alla mina vänner, tända grillen och se solnedgången. åhh vad jag saknar det.
Längtar efter att få ta någon övernattning på sjön med tjejerna bara vara vi och njuta lite.







Min ÄLSKADE SKÄRGÅRD... Vad vore livet utan sommrar i skärgården. Det vore inte mycket ;)
Ens hjärta kan tillhöra mycket, och kan gå från mycket. Men Skärgården har tagit mitt Hjärta för evigt. hehe
Går det att beskriva mycket mer hur mycket jag Älskar denna skärgård???
Och min dotra Thea såklart...;)

.

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej =) Japp det är bara bra med mig =)

Hur är det själv? Sjuktiden över?

Fika??? Var evgiheter sedan :(



Puss & kram

2009-03-26 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0