Lugnet efter stormen


Denna helg skulle bli lugn, men blev faktiskt inte riktigt som jag hade räknat med. eller jo, lite.
Igår var det coronet middag inne på söder i en super fin lokal med världens finaste utsikt.
Lokalen/festvåningen var även en skola, så matsalen vi var i var skolelevernas lunch sal, tänk att få sitta där och äta varje dag, så fint det var.
Alla som var där var så otroligt trevliga och roliga. hade super skoj.
Jag, pappa och Hasse var det som åkte in.
Först var det årsmöte, sedan tre rätters middag, massa massa vin, och sedan lite bildspel med olika personer som pratade och skämtade, skojigt.
Sedan vart det lotteri, pappa vann faktiskt två priser, hade varit skoj med första pris, flytvästen, men det blev två fina badlakan (pappas gillar dom) och en tröja, samt något båtspel och en flytring.
Meningen var att vi skulle åka hem vid elva för pappa skulle upp och jobba, men halv tolv vart klockan innan allt som var planerat var klart, sedan tog det ett tag till för tåget skulle inte gå försen 40 minuter senare.
10 minuter innan säger jag till, men karlar, självklart så kommer dom aldrig, efter 15 minuter kommer dom och vi börjar gå, jag säger att vi missat tåget och dom fattar inte hur vi kan ha gjort det... haha
Vi har fel tunnelbana så vi hamnar på karlaplan istället för tekniska.
Men tar en snabb taxi bort till Östra och hinner precis med tåget.
Mina batterier dog när jag skulle komma när nästan tåg gick, hade ju biljetten i det, men han var så snäll han som kolla biljetterna, han trodde på mig för jag fick på telefonen medans jag sprang till tåget, skulle visa innan jag klev på och just som jag visar så dog den igen. Tur att det var en snäll person som jobba ;)
Hade en super skojig tågresa hem måste jag säga också, mycket skoj och mycket skratt


Dålig bild, och verkligenheten var 1000 gånger vackrare.

.och idag mår jag inge vidare, jag kan inte påstå att jag var någe vidare full, så jag har inte varit bakis ett dugg, men har mått illa och kännt mig jätte konstig. Plus att Thea kräktes lite lite här nu på kvällen, hoppas verkligen inte det är nå skit på väg tillbaka.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0