Lugn Fredag


Såå skönt med lugna dagar ibland.
Har tränat idag igen, känner mig så duktig. och nu är gratis tiden över på träningen så idag skrev jag in mig och första betalningen sker i slutet på månaden. Så på onsdag ska jag göra min hälsaanalys och konditions spår, så får jag se hur jag ligger till.
Hon pratade om att mitt BMI ska kollas upp bla, undras tro vad dom kommer säga då, för även om jag tycker själv att jag har 5 kilo kvar att gå ner, för 55k vägde jag från början, så ligger faktiskt mitt BMI just nu på någon siffra över underviktig. Så dom kommer nog säga att jag inte får gå ner något, utan kanske måste bygga mer muskler eller nått, i dont know.
Men sedan kan man väl kanske aldrig bli som förut, eller???
Har nog tränat lite för hårt också, har skit ont i min vänstra fot, kör nog för hårt på step brädan.. men men, vill man vara fin får man lida pin.. haha

Satt och kollade runt på en massa fina bilder från förr. Hittade några på mitt hår, saknar det lite ibland tror jag, hade riktigt lång innan jag klippte mig under graviditeten, och brun vad jag då också.

Väldigt brun                 lite ljusare brun                 Vit, men turkosa slingor (haha, var hårmodell, så inte mitt val)
                         

Mörk blond                el, väldigt blond som är idag, lite dålig bild kanske
   

Frågan om man ska fortsätta med blont eller om man ska hitta på något annat.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

RÖTTTT =D haha

2009-03-14 @ 10:26:43
Postat av: Tiny

lustigt att jag snubblade in på din blogg. shit vad det har hänt saker sedan skolan. den näst blondaste tycker jag är jätte fin.

Ha det bra!

/Alex

2009-03-14 @ 23:43:24
URL: http://itsasecret.blogg.se/
Postat av: Carrie

Hej söt :)

Vilka fina bilder å du e fin i alla färger, men den där du har rosa linne...den färgen e klockren ;) Som en smäck på Stinas hövve ;)

PUSS

2009-03-16 @ 21:49:01
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: Carrie

Hej söt :)

Vilka fina bilder å du e fin i alla färger, men den där du har rosa linne...den färgen e klockren ;) Som en smäck på Stinas hövve ;)

PUSS

2009-03-16 @ 21:49:32
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0