Jag är dålig!


Jag har blivit så duktig med handlandet av kläder tycker jag, och dom behöver inte alls vara dyra heller längre.
Men idag föll jag tillbaka igen, även om jag är extremt lycklig över mitt köp så känner jag mig lite dålig endå.
Köpte en, jaadu, vet inte vad jag ska kalla det för riktigt, tröja, blus, tunika, kort kort klänning eller något sådant.. Från Odd Molly
Heeelt underbar var den, så la jag undan ett par Odd Molly byxor som jag provade till tröjan (eller vad det nu är)
Ska visa bild på den sedan. bara älskar den. Längtar tills jag får ta och använda den. Såååå fint.
Men den kosta också, ush vad den kostade. Men lite rabatt fick jag faktiskt, så det var ju skönt =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0