Itrim


Känner mig redigt duktig nu faktiskt, för i tisdags var jag på introduktion på Itrim, sedan gick jag och mamma för att träna
Torsdag, Fredag, Söndag och idag

Första dagen var det skönt, men det blir jobbigare och jobbigare tycker jag, och jag har börjat få ont i ryggen och högra vaden nu. Men det är lite skönt på ett sätt för jag känner ju att jag har gjort något...

Så kanske, kanske kommer kroppen vara redo för små söta bikinisar om några månader :D

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN göra om mina naglar, dom är heeelt förstörda. Vet inte vad som hände denna gången egentligen, men i två veckor har jag kämpat med att inte göra för mycket och att lima, men nästan varenda nagel har pajat endå. Hoppas verkligen det inte kommer bli såhär igen. No Fun!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0