Helt slut


Nu är jag helt slut efter denna dag.
Började dagen med att gå till Öppna förskolan, det var ett tag sedan vi var där nu. Det var trevligt och Thea hade skoj, men det verkade som om hon inte hittade någon direkt som hon ville leka med, hon ville bara leka med leksakerna idag, annars brukar hon gå på andra barn också..
Sedan tog vi oss hem till mamma och pappa där båda var lediga, tog en promenad med hunden och min förra hund som ägs av mammas kompis Anneli nu mera.
Sedan blev det en runda i centrum..:D Som vanligt när mamma och jag träffas.
Och jag har nog VÄRLDENS BÄSTA MAMMA, först köpte hon en dress, body och legging med tröja till Thea.
Sedan fick jag två bar solglasögon från Bubbel, samt så köpte hon byxorna jag hade lagt undan och en tröja.
TACK SNÄLLA SNÄLLA MAMMA. är super nöjd..=)

och sist, Träningen, har inte tränat på en vecka nu så det behövde jag verkligen.
Men har fått såååå ont i fötterna/hälsenorna, sedan jag började träna. drygt, men men det går väl över så småningom hoppas jag.
3 Varvs träning på Itrim plus 14201 Steg än så länge.
Blir kanske några hundra steg till innan man går till sängs..

Idag blev vi sjukt sena med maten också. båda kom hem jätte sent plus att vi ville göra potatis med ugnsfalukorv, det tar ju tyvärr sin lilla tid, men nu är äntligen maten klar så nu ska vi äta. Är mega hungrig.
Men inte alls bra att det är så sent dock..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0