helgen


I Lördags hade jag så roligt. Mötte Majsan vid kvart i sju och då traskade vi bort till Söra.
Demonstrationen av alla leksaker tog ca två timmar med paus, men då pratade hon om så mycket mycket mer angående lusten och sexlivet än bara det hon hade att sälja.
Jag trodde jag var grym på det här, men det beviskade tjejen ganska fort att jag inte var. haha.
När jag tackade ja så tänkte jag "vad ska jag göra på ett sådant party egentligen" kan typ alla leksaker, men så kom det en grej, jag aldrig sett förut, och aldrig hört förklaring på. Så en sak blev det, men säger inte vad... :p
När det var klart körde vi två lekar, super skoj, men ajg är ju en såååå dålig förlorare, men jag tror jag lyckades hålla det inom mig, hoppas jag i alla fall.hehe., för jag vann som sagt inte, och inte mitt lag heller.
Lite Singstar blev det med...:D


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0