Dagens Dag


Idag har Anna och Mathilda varit här och lekt. Thea skulle visa hur duktig hon var och drog ut nästan varenda film från hyllan på golvet, filmerna var ju så roliga att leka med.
och det ska börjas i tid, Thea skulle ta varenda grej ifrån Mathilda som hon började leka med, och stakars Mathilda blev ju jätte ledsen varje gång.
Vi tog oss en sväng ner till Centrum på en fika med mumsiga nachos pratade vi på om allt och ingenting, ni vill nog inte veta, haha

En sväng på Lindex, det är ju ett måste när man är i centrum, köpte dock inget, men det ska jag göra, när jag är lite rikare, bla bröst tipsade Anna mig om ;) 

   

Sedan, helt sjuk. Hälsade tyvärr inte för jag var inte säkert för personen var en bit ifrån, men såg min klass kompis pappa från Spanien som jag inte sett på 10 år. Helt sjukt, vad gjorde han i lilla Åkersberga kan man undra.. Dom är inte ens från Stockholm. Det var lite kul, synd bara att jag inte lyckades hälsa, det hade varit roligt.

Nu blir det någonting att äta, super hungrig efter träningen, sedan ska jag lägga mig framför tv:n :D
Det är ju Greys ikväll...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0