Birka kryssning

Det är som det är här hemma, inget vet något säkert och även om ni läser detta så kommer jag inte berätta försen jag orkar.
Så det kändes som en kalas Idé när någon hade hoppas av från blåljus kryssningen min mamma skulle på, så jag hängde med.
Saknade min underbara tjej massor, men shit vad kul jag har haft det.
Är det såhär en kryssning är.... det är ju underbart..
Träffade så många underbara människor, och, jaa. Tack snälla alla underbara människor som var med på båten och gjorde fyllde min vardag med extra skratt..

Det blev nästan bara dans nere vid dansbands baren. Var super kul ju =) Dansade och hade mig där som bara den. Kan säga att mina fötter lider av det idag.
Fick en stund för mig själv, och fick min mamma att gå iväg för att hon skämdes över mig.. typ.. haha, jag sa nog lite för mycket om sex när hon hörde på. Not good tydligen.

Nu är man hemma till vardagen igen, och det första jag fick se när jag kom hem var, en stor super söt liten Thea som blev glad och skrattade. Mitt hjärta gråter varje gång jag ser henne le och skratta. Hon är så otroligt underbar.
Tack för att just du kom min älskade dotter!!!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0