Är det över nu?


Idag mår vi alla bra, super skönt. ok inte helt bra kanske, lite hängiga fortfarande, men inte värre än så. har tom varit ute på promenad vi tre i det fina vädret... =)
Så nu har jag skurat badrummet med både alco gel och rengöringdmedel. Strukit alco gel på alla handtag mm, och håller på med tvätt, tvätta alla handdukar och sängkläder... jag vill INTE ha tillbaka bakterierna, dom ska bort. bort bort bort...
Har vädrat en del också... om jag kunde så skulle jag tvätta varenda pinal i hela huset.. sådan är jag. ALLT måste vara rent...
Theas blöjor tog slut mitt upp i allt igår, och ingen kunde gå hemmifrån så min mamma kom förbi med ett paket blöjor, hon kom aldrig in för att hon inte ville bli smittad, men helt sjuk så blev hon visst det endå.
Så nu är det min tur att göra något för henne, ska ner och handla lite till henne men jag tar nog på mig mask för munen och alco gelen i händerna.. jag tänker inte bli sjukling igen.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0