Vill ha!!

Har snokat runt på internet lite, kollat på kläder och sådant.
Jag vill köpa, jag vill ha, jag kommer använda, men känner mig otroligt snål.
Klänningen har jag tittat på i några veckor nu, men tar mig aldrig så långt att jag köper den, lyckas inte bestämma mig för om jag ska köpa den eller inte. Men den är ju sååå snygg.
Örhängena ska vi inte ens tala om. Dom är ju så mycket jag så det är sjuk. Hjärtan, jag bara älskar hjärtan. Jordgubbar toppade i choklad, min vardagsmat under sommartid.
Men dom kostade lite, men dom måste jag nästan köpa. Fast inte idag.
Och så har vi skorna från Steve madden, Önskar jag vore lite kortare ibland så jag fick använda så höga snygga skor. Dom är för höga för mig, för jag blir väl 1.80 i dom, minst. Men riktigt snygg. Vill ha ett par liknande men lite lite längre, såå svårt att hitta.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0