Vilken dag.


Underbar dag och onda fötter. Lämnade Thea hos pappa vid halv elva och mötte sedan tjejerna för att dra oss in till stan. Stoffe mötte vi upp och tog oss till Hummlegården för att börja dagen med en drink.
alla var vi egentligen jätte hungriga och reagerade en del på drinken, i alla fall jag och Claire.
Så vi gick till MCd för att få lite mat i oss, och jag lyckades tydligen inte prata så lugnt där, jag och sex snack kan gå kanske långt, så jag fick byta ut iorden till att färglägga istället för att tjejerna inte skulle skämas för mycket ;)





















Sedan blev det massa shoping.

Och dagen avslutades med ännu en dagens.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Du, jag håller helt med dig :D

2009-06-17 @ 22:55:20
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: jag

Guuud vilka snygga solbrillor, vart har du köpt dom?

2009-06-18 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0