Vilken dag


Så varmt, så skönt med endå så jobbigt.
När i vaknade så gick jag och Thea hem till Jossans morfar för att bada i poolen, det behövdes verkligen idag. och gud vad Thea njöt.
Hon badade säkert med mig en kvart, sedan tyckte jag att vi skulle upp, men det tyckte inte Thea, hon försökte gå i flera gånger, så till slut fick jag lov att hoppa ner och bada med henne igen.
Så nu ska jag gå och köpa en babypool som hon kan få bada i på dagarna, hon tyckte ju det var bara sååå härligt..=)
Sötnosen.

Sedan bar det av till jobbet, hade hellre varit på någon strand kan jag säga, för shit vad varmt det var inne i alla lägenheter och i lokalerna.
Men imorgon är jag ledig. Ska bli såå skönt. Får se om vi lyckas ta oss iväg någonstans och bada lite mer jag och Thea.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0