Viktor & Rolf Flowerbomb


Jag har en absolut favorit. Viktor & Rolfs parfm flowerbomb är en helt underbar doft. Jag har letat och letat efter någon annan då denna parfym inte finns att köpa på så många platser, men det finns ingen som denna.
2005 lanserades denna Flowerbomb, och jag är fortfarande galen i den efter 4 år.
Den har en varm sensuell och sexig blomdoft som påverkar dig och omgivningen



Efter orginalet har dom släppt andra liknande. Har inte doftat dom andra då jag aldrig sett dom i butik.
Fortfarande är alla flowerbomb men med någon liten extra touch
Flowerbomb La Vie En Rose
Flowerbomb Extreme 2006 (Guldfärgad)
Flowerbomb Extreme 2007 (Rosett)
Flowerbomb Extreme Sparkle 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0