Spöken på jobbet


Idag var det en ganska jobbig dag på jobbet. En av dom boende dog inatt så ryktet gick.
Jag och Lotta gick upp till en tanta som inte kan prata, hon var jätte rädd pekade på dörren och upp i hela taket, massor med gånger, vi isatt där en bra stund men hon lugnade aldrig ner sig, hon var så rädd.
Min första tanke var " Har x Spökat här " men det trodde jag inte riktigt på själv. Även om jag tror lite på andar och spöken.
Vi kommer ner och berättar för kollegorna hur hon var, och då fick vi höra att hon sett spöken förr, och shit vad rädda vi blev.
Förra veckan pratade vi om massa spökhistorier folk berättat på jobbet. många har dött och i källaren var det ju faktiskt ett bårhus förr.
Jag ville gå hem, jag vågade inte jobba någe mer... haha.
och massor med larm fick vi också, vilket vi aldrig får.

Blev en riktig spök kväll    ;)

Nu ska jag hämta mamma på arlanda, hon kommer hem från spanien.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Ush. Jag tor på spöken. larvig eller inte:) Men har man aldrig sett några så kan man ju egentligen inte säga att de inte finns. Det man inte vet något om, vet man ju som sagt inte något om. Alla galningar kanske inte är galna, det de ser kanske är på riktigt bara det att de flesta inte kan se det och då klassas de som galna. Nu tycker säkert många att det är jag som är galen:) Men jag tror bara det jag tror sen att de finns de i min släkt som sett både de ena och andra kanske har lite med saken att göra. vad jag ser? ja du.... ;)

2009-06-19 @ 10:26:05
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Mamma på vift

mohaaaaaaa

2009-06-19 @ 10:26:14
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0