Sova

Att jag aldrig kan gå och lägga mig i tid, jag är hopplös.

Idag blev det första jobb dagen inför sommaren, känns ganska bra faktiskt. hoppas det känns lika bra när jag får lönen ;)
När jag kom hem var Thea fortfarande vaken den lilla sötnosen, och oj vad hon skulle leka, så fort hon märker att nu är det dags att sova, då får hon massor med krafter och blir super sprallig och glad, gullungen.
Men till slut somnade hon, i våran säng.. så klart. var några kvällar sedan hon sov i sin egna säng nu, dålig karaktär ;)
Sedan tog jag en promenad med mamma, anneli och Jeanette.
Men nu skulle jag verkligen behöva gå och lägga mig.. får se om jag lyckas :D

Puss o Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0