Sommarförlylning


Att bli förkyld på sommaren är ett rent helvete, man blir aldrig fri från det.
Har varit såhär i en vecka nu, det blir inte ens lite bättre, hopplöst.
Jag som vill ut i solen och sola nu när det är så fint, men då lär det verkligen aldrig bli bättre.
Min jobb helg denna helg också, så man kan ju inte hitta på vad som helst.
Mamma och pappa åkte ut med båten i morse, hade inte varit helt fel att åkt med. Men lilla jag får stanna hemma och hitta på någon annat skoj med Thea.
Gå ner till bryggan en sväng kanske, och njuta en stund av solen. =)

På måndag sedan så är det bara tre veckor kvar jag ska jobba, fort tiden har gått, känns som om jag bara har jobbat några dagar. Sedan blir det dags för semester.
Daniel tar med sig Thea och åker till Spanien vecka 31 eller 32, kommer saknar henne till 1000 men det kommer endå bli lite skönt samtidigt. Då kommer jag kunna ligga i solen hela dagarna och bara slappna av.

Nu ska vi försöka hitta lite kläder att ta på oss så i kan ta oss ut innan jag börjar jobba igen.


Thea i vattenpöl när vi var ute vid Örsö i Onsdags.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför följer du inte med till spanien?

2009-06-27 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0