sommar sommar

Ledigt idag och igår så nu har jag fått passa på att vara ute i solen.
Igår åkte jag ner med Thea till farmor. Gick ner till lilla badplatsen eller vad man ska kalla den för, precis nedanför farmor. där lekte Thea i vattnet och hade super skoj. Även jag lekte en del också ;)
Sedan fyllde vi barnpoolen på farmors tomt där Thea fick fortsätta bada, blev lite varmare vatten i poolen än i vattnet.
Det var en härlig ute dag nere hos farmor.
Även kvällen blev inte helt fel heller, åkte till My och vaxade mig, sedan blev det domarudden för ett litet kvällsbad. Super härligt var det.
Dock fick jag egentligen inte bada för att jag var nyvaxad, men som tur var så har inget hänt. Brukar inte följa sådana råd dumt nog, så en vacker dag råkar jag väl ut för en infektion, men det tar jag då. hehe

Nu ska vi packa klart för att bege oss ner till solbrännan med, mamma, min moster, mina två mini kusiner + Jeanette.
Kommer bli kul för Thea också, för nu var det ett tag sedan hon lekte med ett annat barn. Så hon kommer nog njuta.

Nu ska jag packa, handdukar, kläder. vatten och mat, hink och spade o allt man kan tänka sig behöva på en strand.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0