Släkten är värst


Jag har nog den konstigaste släkten här omkring. En av varje slag finns där. Men visst älskar jag dom.
Jag har 4 st Kusiner.
Ebba & Hilda Som är moster Annas barn Ebba 4 år, Hilda 1 år Anna 30+
Gustaf som är farbror björns barn Gustaf 5 år Björn 40+
och Lasse som är farbror Peters barn. Lasse 16 år Peter 40 +

Min mamma ringer mig idag säger " Du har fått Kusin"
WHAT? vadå Kusin
, jag fattar ingenting. Anna fick ju barn samtidigt som mig, och hon har inte blivit gravid igen.
Björn och peter tänkte jag inte ens på.

Men så påminde min mamma mig om " Vem i släkten berättar inte när det kommer barn"
Peter... Ingen visste att lilla Lasse skulle komma till världen för 16 år sedan, Han sa till farmor att han skulle åka in till BB och träffa sitt barn.
Nu hade han ringt till pappa för att fråga någon om båten och sedan sagt "Jusdet, jag är på BB, jag har fått en son"
hahaha,
han är helt otrolig, vem berättar inte att man ska få barn???,
Det kom som en redig överraskning kan jag säga...

Så nu har jag en till liten kusin, en till pojke. Så nu har Thea någon till att leka med.. hehe..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0