Morgonrutiner


Thea har börjat sova löjligt länge nu, idag vaknade hon vid 10. Vad har hänt med mitt barn? hehe
Hon vaknar inte ens vid 7-8 längre och vill ha välling.
Nu har jag satt på Pingu till henne, hon tittade och skrattade en stund, men nu sitter hon i sitt tält och leker.
Börjar bli dags att göra oss iordning snart för vi ska åka med Claire till Täby.
Går ju inte att göra så mycket ute idag så då får det bli inomhus, och lägenheten är Thea nog ganska trött på nu..

Seda så har jag varit vaken till ett, halv två varje natt nu, för jag började ladda ner priso break igen. Var ett år sedan jag såg nu. men det skulle jag ju inte ha gjort för jag kan ju inte sluta titta.
SIsta avsnittet (trodde jag) Satt jag och hoppade och bet naglar när jag såg, jag tom pratade med mig själv. "låt det lösa sig" , "låt dom tala sanning" , "snälla låt det bli bra denna gång" Jag var hysterisk.
Och så löser sig allt. Dom blir fria, alla blir lyckliga, sara är med barn
Sedan kommer det en text  4 År senare ååhh vad bra tänkte jag, nu är allt verkligen slut.
DÅ ÄR HAN DÖD.... och jäklar vad jag grina, enda sedan jag fick Thea kan jag inte se sorgliga filmer och dylikt, jag tjurar direkt. Men till det här verkligen tok grinade jag.  VIlken tur att ingen såg mig.. haha

Nu ska vi göra oss iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0