En dag på stan

Imorgon blir det en dag på stan med tjejerna. Känns både kul och läskigt. har inte varit inne i stan sedan i julas, det är ju så sjukt mycket folk där inne.. hehe.
Tycker det är lite jobbigt när det är så mycket folk, men det kommer nog blir en mysig dag endå..=)
Jossan fick en shopping dag av oss när hon fyllde år, så det är den vi ska ta imorgon.
Runt hela stan och leta fina kläder, men inte bara till Jossan ;) jag tänker faktiskt försöka hitta något till midsommar.
Får hoppas jag gör det, för jag har letat genom hela Täby centrum utan att hitta någon jag verkligen vill ha.
Men så brukar det vara när man har pengar att sätta sprätt på.
Efter shopping rundan blir det ett stop någonstans för en liten cocktail drink.
Imorgon blir det 4 vänner på stan som ger gärnet...

Thea får ju tyvärr inte följa med även om det verkligen hade velat det, eftersom det inte går att springa runt i affärer när hon är med, vi skulle aldrig kunna slappna av och ta tid på oss i butikerna, Thea tröttnar ju enormt fort nu när hon börjat bli en stor tjej...
Så lilla Thea får vara med sin morfar imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0