Back home

Nu är vi hemma igen efter en dag i Täby centrum. Det har varit sådär halvkul måste jag säga, Thea har varit så otroligt jobbig hela dagen, gnällt, skrikit, slängt mat omkring sig och på mig.
Har inte kunnat kolla på mycket, men lyckades prova ett par byxor på HM, det fick jag.
Hon har varit glad så länge hon har fått gå omkring, men självklart ska hon inte gå åt samma håll som oss andra, och hon ska bara fram och ta på allting, och det funkar inte riktigt inne i butiker.
Det blir nog inge mer centrum vandring för min del ett tag framöver så länge jag har Thea.
Men på Tisdag ska vi in till Täby igen eller till stan jag och tjejerna, för Jossan ska få sin shoping dag som vi gav henne i födelsedagspresent, så då måste jag kolla om jag kan få någon barnvakt annars kommer det aldrig fungera, tråkigt nog, för jag vill ju ha Thea med mig =(
Men hon kommer väl över det snart hoppas jag.
Lyckades köpa 4 grejer i alla fall.
En tröja till Thea jag kollat på förut, nu var det på rean så då var jag ju tvungen... ;)
Ett par shorts till mig, skit snygga...=) Rutiga i turkost mm färger.  Rea.. skit bra :D
Ett par gula string som även dom var på rean, har BHn samt boxer trosorna. Skulle nästan ha köpt ett eller två par till nu när jag tänker efter. men men, dom finns nog kvar ett tag.
och så blev det ett par svarta stora ringar med stenar, eller hur man nu ska förklara. Skit snygga, örhängen. Var ute efter ett par att ha till vardags, dom här är lite mera fest kanske, men hittade inga andra som var lika snygga. Så kan det gå.

Thea sover (inte så bra) hon somnade precis när vi skulle åka, och har sovit tills nu, så nu kommer hon tyvärr aldrig att somna ikväll.

Nu sitter jag i väntan på att tjejerna ska komma, då vi ska återuppleva våran Sex And The City kväll, fast inte på stan, utan det blir hemma denna gången. Kanske lite vin, lite godis, massa skitsnack, en av världens bästa filmer, och bästa tjejerna så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0