Härlig sommardag


Nu har jag lyckats lägga över bilderna från kameran och hittade lite skoj.
Jag har fått en riktigt sol dag på stranden denna sommar då jag bara har kunnat ligga och sola.
Har varit på stranden med Thea men det blir ju lite svårt att ligga i solen och koppla av då.
Så när Daniel och Thea var i Spanien så drog jag till domarudden med Fredrik och Micke. Super härlig dag och skönt i vattnet, simmade omkring som lilla fisken =)

 
 

Härlig dag...

Sedan åkte vi hem till My så att jag kunde vaxna mig under armarna, Killarna fick lov att följa med.. =)
Men innan, det får vi inte glömma, så blev det smaskens glass från Mcdonalds.. :D mumsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0