Stora stora tjejen

Thea har blivit så otroligt stor på bara dessa två veckor vi har varit i Miami. Hon pratar hela tiden, och ler och skrattar så fort man tittar på henne. Kläderna blir bra mindre och mindre, undras tro hur mycket hon väger nu.

Låg och funderade... när man var lite så visste man inte mycket, man trodde att livet var så som man upplevde det, man kunde aldrig i sina vildaste drömmar förstå hur det var att vara vuxen.
När man var lite fanns det alltid någon hemma.
Det fanns alltid kakor i skåpet, mat i kylen, glass i frysen, skräppåsen var alltid tom hur mycket man än slängde ner i den. En full toalettrulle hängde alltid på kroken, handukarna var alltid rena hur många gånger jag än torkade mig med dom.
Tandkrämen fanns alltid till hands, och tandborsten ska vi inte tala om, den kan ju aldrig ha blivit utbytt??!?!
Ska man klara allt detta nu??
Att alltid ha allt detta hemma och till hands i hemmet, tänkt vad skönt det var när man inte visste så mycket egentligen.
Hoppas att jag lyckas lika bra som mina föräldrar i mitt hem.
Vill att mitt älskade barn ska få det absolut bästa....:D

Hon är bara så helt underbar... och jusdet ja vi tog hål i ören på henne i USA, det var nog det värsta jag gjort i hela mitt liv, började nästan gråta, hon skrek och skret, smärtan i mig var olidlig. men så fort det var klart, så började hon le och skratta. så det var skönt att smärtan försvann så fort. och efter det har det inte varit några problem alls när hon ligger på öronen osv....=) hon är bara såå himmla söt i örhängen...=)



Bild från Miami Sea aquarium. pappa, mamma, & Thea

Kommentarer
Postat av: Carran

Söta ni e :)

Puss

2008-09-22 @ 16:42:45
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0