Infants...

åååh så skönt, idag hade jag tid för min naglar, hade en nagel som hann med att gå av i söndags, så jag fick en tipp, känns i alla fall jätte skönt med ny gjorda naglar. skulle vilja göra dom oftare än var 4-5 vecka.. får se om det kanske kan bli så. Fick ta Thea med mig idag, eftersom mamma sov och Daniel jobbade, det gjorde dock att det tog kanske en extra halvtimma att bli klara, hon som brukar vara så otroligt snäll och duktig ville verkligen inte sova, hon låg på en filt på golvet och var bara arg, där ville hon inte ligga.

Letar och letar på nätet efter baby kläder liknande dom jag hittade i USA, hittar verkligen inte.
Har hittat en hel del från USA jag vill köpa, föör mycket har jag hittat. blir helt sjuk av att sitta och kolla... hehe

                                

Om någon bara kunde ge mig dessa kläder så skulle jag bli jätte glad, jag lovar...=)
Kommer nog kosta en hel del om man ska skicka efter från USA, för alla kläder kommer ju inte ens från samma butik...=( Thea skulle passa såå bra i detta..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0