Fredags kväll

Daniel tog med sig Thea till grannen för att käka och kolla på film, medans jag hade lite tjej middag här hemma...

Jossan, majsan och my kom och käkade Tacos,,,, mmm vad gott det var..=) Vart verkligen en kanon trevlig kväll, lite vin och massor med prat.
Efter middagen blev det glass och lite spel, det där spelat när man ska rita och den andra gissar.
Jag och majsan mot Jossan och My, vi vann överlägset kan jag säga, grymma vi var...=)
Vart helt enkelt en riktigt kanon kväll.
Idag har jag och jossan bara legat framför tvn hela dagen, har varit helt slut, skönt att ha en sådan dag någon gång ibland också faktiskt...

                                                

My hade redan dragit för hon skulle jobba, så hon kom inte med på bilden..

Love you girls... men någon saknas.. who? jo våran lilla Claire...Love you too honey

Kommentarer
Postat av: Claire

ååh.. nu blev jag ledsen =( jag längtar hem jätte mycket och vill komma hem på en gång, jag har så mkt i skolan nu så det är svårt å hitta tid för å komma hem.

2008-10-01 @ 14:16:20
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0