...



¨Satt och surfade runt på nätet igår kväll och letade lite saker, och vad hittade lilla jag..... jo, Sex and the city filmen...:D wiiiee, den hade inte kommit ut ännu, men jag bokade den så den kommer rakt ner i bredlådan så fort den kommit ut. Längtar såå mycket..=)
Den filmen var verkligen riktigt bra.. En film jag råder ALLA att se.. tom Daniel tyckte faktiskt inte att den var så tokig..
Var ju och såg den hela tjej gänget, Vilket gäng passar den filmen mer än oss fyra?? Endast dom i filmen, vi är ju ganska så lika dom tjejerna. fyra HELT olika personer som älskar varandra i vått och torrt.. hehe, det är de enda som ni behöver veta...
När filmen kommer måste det ju bli en Sex and The city kväll med tjejerna.. hoppas Claire tar sig hit där någon gång då.. Kanske någon annan som vill vara med också?? =)




Nu är det bara boxen jag vill köpa, har varit på väg i två år nu men det blir verkligen aldrig av. Tänkte faktiskt köpa den igår kväll också men Daniel sa nej för att jag fyller år snart och så kommer julen efter det.
Så nu hoppas jag verkligen att jag kommer få den innan året är slut...=) Annars får jag pallra mig och köpa den själv i mellandagarna sedan efter Jul...
Länge sedan man såg början nu. Vill se den, nu nu nu....=)





MIn Absoluta Favorit Genom Tiderna!



Kommentarer
Postat av: Mia.

Åh, tack så mkt :) Hur mår du & lill-tjejen? Saknar dig & våra tider i högstadiet väldigt ofta måste jag erkänna.

2008-09-30 @ 18:44:10
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan! Ja det får vi ta o göra=) Hm e inte ledig så mkt den här veckan, men slutar tidigt vissa dagar så kanske ses en eftermiddag? Jaa det ska bli jättekul :D Försöker planera en fest till helgen nästa vecka.. runt 11:e där.. Lust att komma?



Kram

2008-09-30 @ 23:02:55
URL: http://meinertz.blogg.se/
Postat av: Claire

Klart jag kommer hem till en sex & the city kväll med tjejerna. Det skulle jag inte vilja missa. Jag kommer hem den 17 oktober nästa gång och då har jag med mig Malla från Örebro oxå. Hoppas du har tid å träffas lite den helgen =). Längtar såå..

Love ya. puss puss

2008-10-01 @ 14:12:40
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0