Virus


Lämnade in min dator till Linda för en vecka sedan för jag hade mega virus, alla möjiga virus fanns där, var tydligen så att virus programet gick ut redan i Januari.... opps.
Datorn är rensad i alla fall och nu var det bara bilderna som skulle rensas på virus... tur att ingen försvann.. är nog dags nu att skriva ut ALLA bilder och köpa en extern hårddisk. så att inget kan hända..

Nu är datorn fri på virus, men då blir jag drabbad av något dunder virus...=(
Har så sjukt ont i halsen, är enormt svullen på ena siden, och orkar knappt svälja eller prata för att det gör så ont... hoppas det inte är något starkt skit och att Thea inte blir smittat.
Är hos mina föräldrar just nu, ska ta mig hemåt och stoppa i mig allt som har med halsont att göra, så kanske det blir bättre...=)

Thea ska vara kvar hos mamma och pappa en lite stund, så jag kan gå hem och koppla av lite, vila en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0