Snön


Har varit ute jätte mycket nu sedan snön kom med Thea. hon tittar väldigt på snön, om vad det är för något... något enormt skumt tycker hon... Har tagit lite bilder som jag ska lägga ut så fort som möjligt...

Men nu är det ju så att jag fick tillbaka min dator för några dagar sedan efter att Lindas pappa rensat den på virus, och i lördags när jag satt och gjorde inget speciellt, så bara dog den. den startades igen,  en ruta kom upp som frågade om jag ville starta windows normalt eller med någon startreperation. startreperationen rekomenderades så jag valde den, bara att när jag valde den så rensades hela jvla datorn...:( Har inte ens windows på den så det går inte att använda...
Linda och hennes pappa kom ner och det fanns inget att göra utan en windows skiva=(
Så en sådan måste jag köpa först för att kuna göra något...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0