Sjukling

Under förra helgen blev Thea lite förkyld, lite snorig i näsan på morgonen, inte så farligt, hon blir nästan frisk och ger mig alla basilusker, vilken gjorde mig tok förkyld och enormt ont i halsen.
Igår kväll var det nog värst, käkade på sjönära och väntade till Daniel slutade, det blev bara värre och värre,
hörde knappt vad jag själv sa för att jag var så tjock i hela huvudet.
Synd om lilla mig.. ;)

                                        

Vill bli frisk snart, vill ju känna mig kanon till nästa helg då det blir... 30+30+35 års party....wiie
Vill att min dräkt kommer snart så jag hinner fixa iordning den om den inte skulle passa perfekt.

Nu ska jag hälla i mig te med bi mat =) så får vi se om jag blir nå bättre så småningom...

kramin

Kommentarer
Postat av: anna

ush!! stackare. krya på dig!!kram

2008-11-02 @ 11:24:12
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Carrie

KRYA PÅ DIG!!!

När du känner dig bättre, hör av dig så tar vi en fika :)

PUSS

2008-11-03 @ 02:41:02
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0