Idol Fredag


Vad tycker vi egentligen om Idol? Är det bättre än förut? Blir det bara bättre och bättre?

Bättre och bättre tycker inte jag att det blivit, visst några av dom kan sjunga, men det är ju kanske inga wow röster.
Kevin låter precis som alla andra pop artister, men absolut, låter Skit bra.
Den där lilla skit Johan måste ju faktiskt ta och åka snart, han är verkligen inte bra.
Anna är en sort för sig, häftig röst, men, njaa jag vet inte riktigt.
Robin är helt ok, charmig och bra röst.
vilka har vi mer....???...   jo.. Alice
Hon är duktig på att sjunga, men jag vet inte riktigt, något känns lite fel, kan inte sätta fringret på det riktigt, men lite falskt kanske.
Ikväll tycker jag det är lite tråkigt också faktiskt. och nya juryn är ju klart mycket bättre.
Nu är reklamen slut, så nu fortsätter vi kolla och ser hur det går.. undras tro vem som kommer åka ikväll....
Har haft rätt varenda fredag om vem som ska åka förutom en gång. Men ikväll är jag ganska osäker faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Kevin är helt klart en vinnare. Ok att han låter som alla andra men han varken är eller ser ut som alla andra. Jordnära, humor och glimten i ögat. Personligheten gör stjärnan! :) Måste ses snart. Puss!

2008-11-24 @ 10:11:44
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Mamma på vift

Kevin är helt klart en vinnare. Ok att han låter som alla andra men han varken är eller ser ut som alla andra. Jordnära, humor och glimten i ögat. Personligheten gör stjärnan! :) Måste ses snart. Puss!

2008-11-24 @ 10:11:44
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0