Foto.


Ska in till stan idag med Thea för att Thea ska in och proff fota för en lindex katalog, var ingen stor katalog, medlems katalog tror jag det var. ska bli kanon kul =)
Hoppas min lilla ängel gör bra ifrån sig... Hon lär ju inte vara den enda ungen där så det lär ju bli stor fight om platsen ;)

 
Ska åka in om timma ungefär, så vad ska jag ta och hitta på nu?? städa lite kanske, eller sätta en tvätt?
Har försökt ti typ 40 minuter att få Thea till att sova en sväng, men hon verkligen vägrar, fast jag tror nog hon är ganska trött, nu ligger hon på golvet, har rivit ut en massa filmer och nu puttar hon sin lilla palla och följer efter, tar sig fram =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det??

2008-11-08 @ 14:27:27
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0