Första tanden


I Lördags kom Theas första tand, och strax efter kom den andra. Nu är två små tandsingar på väg upp i Theas mun, först var det lite roligt, men idag bet hon tag i mitt finger som hon brukar göra, och det gjorde skit ont.... var så gulligt när hon sög tag i ett finger förut, kändes så roltigt, nu kan hon inte göra det längre...
Min lilla tjej börjar bli stor.. hon är verkligen ingen bebis längre =( Hon är ett barn.

Tiden går verklingen löjligt fort.
Hon kommer säkert börjas krypa snart också, hon står på alla fyra och gungar, men fattar inte riktigt att man måste flytta händer och fötter framåt.
Det är enklare för henne att krypa bakåt eller att åla sig fram.
Sitter gör hon helt själv nu också...:) Min stora stora tjej....


Kommentarer
Postat av: anna

nej va gulligt!!!ja visst går det fort... och det är då man inser hur mycket man själv åldras haha

2008-11-18 @ 08:37:32
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Claire

SLUTA!! pausa!! jag missar ju allting =( kan du inte försöka be henne låta bli att utvecklas ett tag tills jag kommer hem igen? haha.. Puss å kärlek !

2008-11-23 @ 16:24:50
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0