BVC


Läkarbesök på BVC vart det idag. Nu ligger Thea previs på Medel i kurvan, i början stod kurvan rakt upp, sedan gick den nästan rakt ner och nu ligger vi på medel. Min perfekta lilla tjej... =)

Nu ligger det till såhär...

081120 6 Månader och 5 Dagar

Vikt:             7,765
Längd:        66.6
Homf:          42.7

Sist var det: 4 månder och 21 dagar

Vikt:             7.020
Längd:        64.0
Homf:          41.7


Hon har växt ur storlek 62 nu på body, men har köpt några bodyförlängare så hon kan ha dom ett litet tag till, men jag behöver verkligen gå ut och köpa lite nya kläder, i storlek 74 vore bäst, för 68 kommer hon snart inte kunna ha heller.
Så lite större får det bli.
Ska åka till Täby snart så jag får se om kräsna jag kan hitta några nya söta bodysar till älsklingen





Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

skönt att ni är friska nu:) absolut måste ses! Nu har matilda snart växt om thea som det verkar, stora tjejen! :) de ligger rätt lika fast thea är ju äldre.

2008-11-20 @ 13:17:44
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Carrie

VÄRLDENS SÖTASTE BEBIS!!! :)

2008-11-21 @ 01:46:12
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0