Baka baka liten kaka


Nu är jag Thea och jossan hemma hos mina föräldrar för att baka.
Våran ugn fungerar ju inte så jag kan inte baka hemma än så länge..:( Vi har köpt en ny, men har tydligen fel fas i lägenheten...

VI håller på att baka Lusse bullar, muumms...:) Jag fyller år imorgon så det är därför..
Föddes den första advent och sedan dess har jag alltid fått lusse bullar på min födelsedag... =) Så gott
Sitter och väntar på att degen ska jäsa färdigt så vi kan börja baka.



Thea har börjat krypa också..:D
Innan har dom hasat sig fram som en militär, men nu kryper hon på alla fyra.. =) inte långt inte många steg, men hon kan.... Såååå duktig hon är...


Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Hipp hipp hurra! Grattis

Åh duktig tjej!!! Matilda sov hela natten för första gången i natt. tjohoo hoppas hoppas det inte bara va i natt! måste ses!! PUSS

2008-12-01 @ 11:12:12
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: moa bade

hej jag heter moa och har sett din fina bild på google! asså den där lilla musen som är sjuk!!

jag skulle vilga använnda den till min blogg eftersom jag är sjuk:S

du kan svara på min blogg eller på min e-post!

mvh moa

2010-11-16 @ 09:45:48
URL: http://moisbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0