Babykläder


Thea ligger i vagnen och sover efter en mysig promenad i solen, Jag sätter mig för att kolla runt på lite baby kläder.
Jag borde nästan börja designa egna tror jag, för jag hittar nästan ingenting jag gillar.
Mycket är fint, men jag vill ha söta kläder, ska inte se ut som mjukis kläder, inte allt.
hittar man något finnt så kostar det över 500 kronor.
Hittade en sak, en sådan vinter tröja jag sökt till Thea, men så var den slut...=(

   den vita vill jag ha!!!

förutom kläder så är Thea jätte varm och gnällig stackaren, när hon gråter så känns det nästan som om hon ropar på hjälp, det skär i hjärtat..=( säkerlingen tänderna som spökar...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad fina dom var! =)

Jaa börja designa egna kläder =)=) Skulle du vara bra på!

2008-11-04 @ 22:13:26
URL: http://haveyouheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0