Nyårs fin


Har letat och letat och letat efter en röd klänning till nyår.... hur svårt kan det vara egentligen?? hittar verkligen ingen, inte i sverige i alla fall, och jag tror inte att det skulle hinna komma om man beställer nu. men tänkte ringa imorgon, och se vad dom säger.
Jag verkligen ska ha en röd klänning. Ville ha en röd klänning till Theas dop också i sommras, men då fick jag inte tag i någon heller =(





Dessa två vill jag ha, men kan inte beställa nu, ingen kommer hinna komma innan nyår, och jag måste kunna köpa en nyårskläning så dessa två får vänta.. eller jag hittade en mycket snyggare röd, men den gick inte att lägga upp, ser nästan lika ut, men i ryggen så är den ganska låg och så är det en stor röd rosett, också röd klänningen, den röda blir det nog istället för den som är här ovan... speciellt dyra var dom faktiskt inte heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0