Datorn

Nu vill jag ha tillbaka min dator igen... Har fått mail om att skicka in bilder på Thea för en casting, men det går ju inte för jag har ingen datorn, och nu är jag hos jossan och lånar datorn, men här finns inga nya bilder på älsklingen, dom är ju i kameran...
Måste få iordning på dator... daniel skulle åka förbi arninge imorgon och se om dom fått in några windows skivor ännu.

Senaste tiden har det inte hänt mycket... tagit det mest lugnt och gått promenader på dagarna..

I Fredags var vi hemma hos Anna och Mathilda, dom börjar kunna leka lite med varandra nu. Mathilda är ca 6 veckor yngre tror jag vi kom fram till, men endå större, ser nästan ut som om Mathilda är äldre förutom att hon inte riktigt sitter ännu, inte själv.
Tänk vad kul dom små liven kommer ha snart... =) kul också att även mammorna går så bra ihop också :D
Får se om det kan bli någon utekväll någonting framöver tillsamans.


I lördags åkte vi en sväng till gammelmormor och hälsade på, det vart hon glad över, att få se lilla Thea som var julfin med glitter i håret.... hade aldrig tänkt tanke på att det gick att få på faktiskt innan Anne testade på Mathilda ( tack för idén =)  )
Sedan kom christian och Stellan förbi en snabbis, Stellan är min mormors bror från västerås, och Christian är min mammas Kusin han bor numera i Stockholm, han är bara några år äldre än mig så vi har lite bättre kontakt än vad han och mamma har. Vi är lite mer jämngammla =) hehe.
Thea fick en tröja av honom och hans syster yster Charlotte. jäääätte fin, med Betty boop på =)

Nu är jag hos Jossan, och vad som kommer härnest, har jag ingen anning om.... hmm, eller försöka med lite julklapps handlande kanske vore bra...
Och planering inför Nyår...


Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Vad är det för casting. Jag vill anmäla matilda till nån sån sida, typ molander. Har du tips??

2008-12-19 @ 10:52:15
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0