Baka Baka


Jossan hämtade mig och Thea klockan 9 imorse, så begav vi oss till Willys för att handla. Claire kom hem igår så vi tänkte ses en sväng idag och julbaka. Blev inte så mycket för Jossan skulle på julbord i Vaxholm halv tre.
Men lussebullar, Rocky roads och ischoklad blev det.
Vi var kanske inte dom bästa på att baka, men det blev ganska bra till slut endå. hehe


Läste en artikel i aftonbladet idag också, om att det finns en person i Sverige som slår in paket proffisionellt, tänkt att det fanns.
Jag älskar att slå in paket, kanske skulle man alltså kunna känna sig lite pengar på det ;)
Vi började för massa år sedan jag och mamma med att slå in så kallade "Amerikanska paket" sko kartoner. I år blev jag faktiskt riktigt nöjd med många av klapparna jag gjort.
Paketen kostar nästan mer än innehållet. haha
Ska ta lite kort på mina klappar sedan..

... Men nu ska jag försöka få min dotter i säng, hon somnade för eftermiddags sömnen lite för sent som gjorde att hon vaknade för någon timma sedan, jätte dumt. plus att hon är jätte hård i magen stackaren =(, hon har knappt bajsat på tre dagar, jätte jätte lite har det bara kommit några gånger. Men hon fick en halv burk katrinplommon idag, hoppas hoppas något kan hända imorgon. Hon får lite mer imorgon också. Måste få igång på magen hennes snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0